НОВИНИ

Чи відбудеться «День Незалежності з Махном» 2010?

29.07.2010 09:01

До всіх справжніх друзів Мистецького Об’єднання «Остання Барикада» та шанувальників літературно-мистецького фестивалю  «День Незалежності з Махном»!

Чотири роки поспіль ми спільно разом з Вами робили найулюбленіший з наших фестивалів: «День Незалежності з Махном». Спільно-бо команда «Останньої Барикади» придумувала концепцію і сценарій, забезпечувала наповнення, запрошувала літераторів і музикантів, вигадувала та проводила перформенси, але атмосферу цього незабутнього фесту створювали ми всі разом з Вами-нашими прихильниками і учасниками. Саме розкута і невимушена атомосфера фестивалю була головною складовою фесту.  Ця весела та розбишацька атмосфера фестивалю-карнавалу стала візитівкою «Махнофесту»(як люблячи охрестили фестиваль учасники).

            Але за невимушеною і ззовні ненапряжною атмосферою дійства завжди стояла копітка робота команди «Останньої Барикади». Робота як по проведенню, так і по підготовці.  Проблеми і перешкоди зустрічали «Махнофест» щорічно. Зрештою, непросто в умовах нашої держави проводити повністю україномовний фестиваль на Південному Сході. А концепція феста якраз і була зав’язана на просуванню сучасної української культури під веселим ззовні «махновським» антуражем. Чотири роки поспіль «Останній Барикаді» вдавалося долати всі перешкоди, і іноді «на жилах», але таки проводити(і успішно проводити!) улюблений фестиваль.

Але цього року, на жаль, свої правки у наші плани внесли прикрі зміни в державі. Внаслідок фізичного тиску на два місяці на лікарняному лікуванні опинився Голова Мистецького Об’єднання «Остання Барикада», що, в свою чергу, унеможливило діяльність по підготовці проведення фестивалю.  Окрім того, зміна загальнополітичного тренду негативно відобразилася на підтримці заходів, які спрямовані на просування та розвиток української культури. Тож Мистецьке Об’єднання «Остання Барикада» оголошує, що цього року повномасштабний «Махнофест» проводитися не буде.

В некрологах як правило в таких випадках пишуть: «з сумом констатуємо...»..... Але це було не в стилі «Останньої Барикади». А в стилі «Останньої Барикади» діяти всупереч всім ворогам і недругам. А іноді навіть законам природи! А значить, життя продовжується!!! Тож «Остання Барикада» таки повідомляє про те, що замислила, що вже робить, і що таки здійсниться! :

1.на 24 серпня для шанувальників «Дня Незалежності з Махном» і друзів «Останньої Барикади» буде проведений такий собі маленький «махнофестик» J. Мгм, намальовується така собі чотириденна(?) вечірка(ну да, типу чотиреденна-21-22-23-24). Дислокація-цього разу київська(орієнтовно або Труханів острів у Києві, або гайок недалеко під Києвом. Принаймні, аби широкі крони дерев сховали намети наших друзів від зловорожих очейJ.). Ніякої сцени чи інших дорогих прибамбасів. Попереджаємо, це просто дружня вечірка! Співи під гітару біля ватри та «лісові» виступи літераторів. Друзі, друзі і ще раз друзі. Так що, той хто бажає відсвяткувати День Незалежності в «махнофестівському» стилі - ласкаво просимо! Але, попереджаємо, цього разу все виключно на самоорганізації: так що намети, спальники, їжа, вода(!)- все на самозабезпеченні.  А як це назвати: «махнофестик», спільне відзначення Дня Незалежності, дружній сабантуй чи пафосно «5-й літературно-мистецький андеграундовий фестиваль «День Незалежності з Махном»- це вже десята справа. Головне-знову побачити друзів!

2. «Остання Барикада» готує до випуску 4 диски повстансько-патріотичних пісень. «Махнофестівцям» буде приємно побачити на цих дисках і «махновські», і фестивальні пісні зокрема.

3. «Остання Барикада» готує новий великий фестиваль, «фестиваль повстансько-патріотичної пісні «Гайдамака»». Орієнтовно у вересні, і орієнтовно під Києвом. Це буде повномасштабний фест, і присвячений він буде 20-річчю «Студентської революції на граніті», яка відбулася в жовтні 1990-го року на шляху виборювання Україною своєї Незалежності.

4. І як підсумок: ну шо ж, цього року вважатимемо, що «Остання Барикада» взяла малу творчу паузу. Але ж на наступний рік ми таки почнемо готувати повноцінний «Махнофест»! Ваше бажання зміцнить наші сили! І на завершення наше старе брендове гасло: «До зустрічі на Барикадах!!»

 

                          

 

26.06.2010                    МО «Остання Барикада»


КОМЕНТАРІ

Барикадник27.08.2010 22:14
Вкотре доведеться повторити.....Про яку "комерційність" хтось тут говорить? Якби була "комерційність",то ніхто б і не думав би про перенесення в інше місце наприклад. Ні,адже "Остання Барикада"-це ідеологічна структура.І головною ідеологією "Останньої Барикади" завжди була пропаганда сучасної української культури. "День незалежності з Махном"-найулюбленіший та найбільший з усіх фестивалів "Барикади". Але цього року на більшу частину літа випав з робочого процесу голова ОБ Олесь Доній. Окрім того,що Доній -автор та режисер цього фесту, він ще й вишуковував на нього необхідні фонди.Фестиваль звісно не просто не "комерційний", а тільки витратний. І ці витрати мають величезні розміри . Отримавши ушкодження від рук своїх політичних опонентів Доній не мав фізичної можливості знайти необхідні кошти для фестивалю..От і все.. Тепер щодо місця. "Барикада" ще на попередньому фестивалі попередила ,що місце буде змінено. Зрештою, все що було можна зробити для Гуляйполя Барикада вже зробила. Ну, і приклад.Зараз Барикада організовує фестиваль "Гайдамака" в Ірпіні поблизу Києва.Чим ближче до Києва-тим дешевше.Тому в Ірпіні.Бюджет, до речі, втричі менший, аніж в Гуляйполі.Так от в Ірпіні міська влада наприклад не здирає по 20 000 за оренду стадіону, як протягом 4-х років в Гуляйполі..І т.д... От і різне ставлення....
з Гуляйполя27.08.2010 06:58
*Тож усе це було лише комерційним проектом?*...
Ти ба? дойшло на конєц то.
Махновка26.08.2010 11:40
А Остання Барикада "вішає", що в Гуляйполі фест не популярний. Знаєте, скільки фестивалівців приїхали 24 серпня до Гуляйполя? Дівчата і хлопці, не побачивши звичного фестивалю, просто бродили по Махнограду та пили пиво з місцевими мешканцями.
Остання барикада, ваша аудиторія повірила у ту ідею, яку ви відродили, у те, що ви створили. Воля, Гуляйполе, незалежність, будьмо вільними, як Махно... Тож усе це було лише комерційним проектом?
Stranger24.08.2010 16:02
Дуже мало у світі речей, які подобалися б абсолютно всім, без винятків. От і Махнофест не виключення. От і нехай собака гавкає, а караван нехай іде. Прикро що акція недостатньо розрекламована, і тому недоотримала грошей для самофінансування. На жаль я і сам не був на Махнофесті (як і багато з моїх знайомих) лише по причині недостатньої поінформованості. А чомусь ми маємо таку думку, що при належній і доступній інформації про фестиваль бажаючих залишити там свої гроші (байдуже де - хоч в Гуляйполі, хоч в Зазим’ї) буде значно більше. І коло багатого дяді з протягнутою рукою стояти не доведеться. Дядя і сам буде радий заробити, як і бажаючі продавати харчі чи здавати житло. Що в принципі робиться в нормальних країнах…
Stranger24.08.2010 15:51
Дуже мало у світі речей, які подобалися б абсолютно всім, без винятків. От і Махнофест не виключення. От і нехай собака гавкає, а караван нехай іде. Прикро що акція недостатньо розрекламована, і тому недоотримала грошей для самофінансування. На жаль я і сам не був на Махнофесті (як і багато з моїх знайомих) лише по причині недостатньої поінформованості. А чомусь ми маємо таку думку, що при належній і доступній інформації про фестиваль бажаючих залишити там свої гроші (байдуже де - хоч в Гуляйполі, хоч в Зазим’ї) буде значно більше. І коло багатого дяді з протягнутою рукою стояти не доведеться. Дядя і сам буде радий заробити, як і бажаючі продавати харчі чи здавати житло. Що в принципі робиться в нормальних країнах…
Stranger24.08.2010 13:39
Дуже мало у світі речей, які подобалися б абсолютно всім, без винятків. От і Махнофест не виключення. От і нехай собака гавкає, а караван нехай іде. Прикро що акція недостатньо розрекламована, і тому недоотримала грошей для самофінансування. На жаль я і сам не був на Махнофесті (як і багато з моїх знайомих) лише по причині недостатньої поінформованості. А чомусь ми маємо таку думку, що при належній і доступній інформації про фестиваль бажаючих залишити там свої гроші (байдуже де - хоч в Гуляйполі, хоч в Зазим’ї) буде значно більше. І коло багатого дяді з протягнутою рукою стояти не доведеться. Дядя і сам буде радий заробити, як і бажаючі продавати харчі чи здавати житло. Що в принципі робиться в нормальних країнах…
Анархистка_Мать вашу23.08.2010 18:20
ну гни гни
ну ну22.08.2010 07:13
ну ну, баранки гну.
Анархистка_Мать вашу21.08.2010 16:31
нууууу???????????
Анархистка_Мать вашу21.08.2010 15:12
елы палы люди!!!че за цирк???что то не получилось у кого то так вы ручки свесели?????много людей не знают что махнофесту не будет!!!и что они попрутся в гуляйполе,а им помашут ручкой и скажут валите обратно???что за бред????я сама себе устрою махнофест,только без ве4ерней программы!!!сама нахрен все сделаю если у кого то мозгов не хватает!!!!кто со мной хочет напишите в контакте http://vkontakte.ru/id84087035?,буду рада всем!!!и мы устроем себе махнофест сами,если вы ниче не можете сделать!!!кто смелый напишит!
Барикадник21.08.2010 10:37
:):):)Весело! Чотири роки поспіль Останню Барикаду ганили останніми словами за те,що вона проводить Махнофест. А тепер такими ж словами ганять, за те,що не має можливості проводити той самий Махнофест! Ну, просто веселуха!:)
Для недругів: щоби ви не кудахтали, остання Барикада проводитиме акції, які захоче і де захоче! І це стосується і Махнофесту:зберемося з силами, залижемо рани і проведемо там,де захочемо.А захочемо там-де нам будуть раді!І затямте: ви -тому і недруги,що ліниві і агресивні! А А Барикада-тому і Барикада,що активна і позитивна!
Для друзів: Не хвилюйтеся,незважаючи на всі "проблеми і невзгоди" Остання барикада живе і функціонує. І. відповідно,ще неодноразово порадує своїх прихильників яскравими акціями та фестивалями! А поки що-до зустрічі на Гайдамаці.UA 24-26 вересня в Ірпіні під Києвом-новому фесті Барикади. Якщо ти в душі повстанець-дуй на Гайдамаку!:)
Анархистка_Мать вашу20.08.2010 20:33
люди я в шоке(((((пиздец какой то((((давайте себе устроим день махна сами!!!!!!я очень растроилась(((((а где можно человека найти с "Останней барикады"??напишите в личку вконтакте((http://vkontakte.ru/id84087035
from Huliaipole20.08.2010 10:24
"Але він проходитиме не в Гуляйполі" ну і добре, ну і ладнєнько. Везіть свій цирк на дроті куди подалі
dement19.08.2010 22:42
Хотілось би дізнатися, чому саме не в Гуляйполі, і чи чи є варіанти щодо змін планів про місце проведення
UG19.08.2010 13:46
хана,
"ми дуже сподіваємось, плануємо і докладем максимум зусиль щоб Махнофест наступного року відбувся. Але він проходитиме не в Гуляйполі"--а це шо за фігня.

короче.махнофесту можна уже не чекати і в наступному році.
Краще ніде,чим не в Гуляйполі.
Євгенія19.08.2010 12:08
Віталій, ми дуже сподіваємось, плануємо і докладем максимум зусиль щоб Махнофест наступного року відбувся. Але він проходитиме не в Гуляйполі
Євгенія16.08.2010 17:45
Шановний Мишаня та інші фестивальники! ще раз наголошуємо на тому що: 1) цього року Махнофесту, в тому форматі, в якому всі звикли бачити, не буде!!!
2) 21-24 серпня МО "Остання барикада" збирається відсвяткувати День Незалежності, як і звикла, в Махновському дусі. Ми запрошуємо СПРАВЖНІХ друзів Останньої барикади і СПРАВЖНІХ шанувальників нашого фестивалю. Нікого за руки не хапаємо і не змушуємо. Більше того, навпаки не хотілось би бачити недрузів та критиканів
3) Махнофест - найулюбленіший фестиваль МО "Остання барикада" але не єдиний. Ми не заморожуємо свою діяльність. Більше того, проводимо нові акції і готуємо новий фестиваль на підтримку української мови, української культури і загалом української нації... А що користного робите Ви?
SenSemilia09.08.2010 20:02
Остання барикада, хочется сказать вам спасибо, что не стали морочить голову и чесно сказали про ситауцию с фестивалем в этом году. Будем ждать следующего Махнофеста, такого же яркого, творческого и просто незабываемого, надеюсь, что нужные люди вас поддержат и материально подкрепят! Вы молодцы!
Віталій07.08.2010 20:34
Я так зрозумів що в цьому році "Махно Фесту" в Гуляйполі не буде! Але мені цікаво і всім іншим я так думаю чи буде він наступного року???
Нестор (соррі, це моє ім*я насправді)07.08.2010 13:14
ВОЛЯ АБО СМЕРТЬ! чекаємо на наступний рік, Барикада, тримайтеся! Луганськ з Вами!!
Махновка05.08.2010 10:01
Ось тобі й приїхали. Натанцювались, наслухались СКАЙ і Фліт, надивились на Жадана. Досить. Будемо й далі тихенько полоти городи у місті яке вже давно не місто. А хто каже махнофест непотрібен... Що ж насолоджуйтесь і далі концертами рівня тим кому до 16 і для всіх кому за 40. А ми гуляйпільці безхребетні, ні щоб власними силами організувати, звісно не щось подібне, ну бодай хоч якийсь молодіжний рух, провести своє свято Дня Незалежності. Ні сидимо дома і лаємо долю, все вона нам не така.
PS. Найкращим був третій махнофест :))))
Махновка05.08.2010 09:58
Ось тобі й приїхали. Натанцювались, наслухались СКАЙ і Фліт, надивились на жадана. Досить. Будьмо й далі тихенько полоти городи у місті яке вже давно не місто. А хто каже махнофест непотрібен... Що ж насолоджуйтесь і далі концертами рівня тим кому до 16 і для всіх кому за 40. А ми гуляйпільці безхребетні, ні щоб слвсними силами організувати, звісно не щось подібне, ну бодай хоч якийсь молодіжний рух, провести своє свято Дня незалежності. Ні сидимо дома і лаємо долю, все вона нам не така.
PS. Найкращим був третій махнофест :))))
Також із Гуляйполя03.08.2010 21:47
Шановний Олесю Донію та інші організатори МАХНОФЕСТУ у Гуляйполі повірте нам соромно і за місцеву владу, яка вам суне палки в колеса, і за тих не по чиїх понятиях собрание, всі в місті про це знають і шкодують що їм вдалося все таки вам зашкодити. Надіюсся на те що за цей короткий час що залишився до Дня незалежності Ви врегулюєте всі питання і все таки приїдете до нас. Ми чекаємо. А ті хто проти - нехай сидять в дома.
Мишаня03.08.2010 21:00
Фест без Гуляйполя то туфта полнейшая) Пертись в Київ чи ще кудись не збираюсь) в Гуляйполі було класно))) Знайдіть спонсорів. Чи ви заморозите ще якісь проекти десь на 5 років поки партія регіонів осилиться в кріслах)))?
Вона02.08.2010 17:10
1) Дивна Ви людина Юрію! як на Барикаду наїхати за те що не знайшла можливості так можна...а як про себе і свою неспроможність так тут же 1000 виправдань чому не вдається бардівський вечір провести. Як взагалі можна порівнювати рівень організації і бюджет цих заходів. Не соромно Вам?
2)Вам же людською мовою пояснюють що новий фестиваль - з абсолютно іншою концепцією - Повстансько -патріотичні пісні. То може на такий фестиваль і знайшли підтримку...Це ж таке діло хтось любить солоне хтось солодке... це не хочу а що у Вас ще є? патріотичний фест? о чудово! це підтримую...
Я думаю Ви просто заздрите Юрію...А щодо ремонту в Гуляйполі, то (знаю точно) на це все барикада перераховувала гроші на Міськраду, а далі вже Ваша влада що хотіла то і ремонтувала а Бухгалтерія шо хотіла то і виписувала.
Барикадник01.08.2010 21:17
to "live":
Кошторис "Махнофеста"-найбільший з усіх фестивалів а акцій Барикади.Він просто захмарний. Окрім сцени,звуку,світла,гонорарів ще значну частку забирав і проїзд(Барикада проплачувала проїзд кільком сотням людей за маршрутом Київ-Гуляйполе-Київ.а це 1800 км у два кінці). Тому , якщо ви помітили анансовані акції і фестивалі Барикади тепер біля Києва,що певною мірю дозволяє зменшувати витрати.Окрім того.звісно,що такого розмаху нові акції не зможуть мати (суто з фінансових причин).Але головне-Барикада не змаовкатиме, а і надалі працюватиме! Що характерно-чотири роки поспіль Барикаду критикували за проведення Махнофесту.Тепер критикують за те,що вона його не проводить:).Людям всерівно за що ганити Барикаду? Можна правда в тому,що просто не подобається коли хтось взагалі щось робить?
live31.07.2010 16:56
щодо Юрія..то він мабуть мав на увазі те що гроші таки є раз збираються проводити новий фест..і тому він такий злий..а раз будуть проводити новий фест значить кошти є і це не є проблемою Махнофесту 2010
Юлька31.07.2010 14:14
Iще,якщо мова йде про культуру,то поеднувати в одному реченнi слова "амiнь" та "х...ти" кось не дуже доречно
Юлька31.07.2010 12:54
Повірте, а ні трохи не розочаровані більшість гуляйпільців (хіба, що ті хто торгував пивом і шашликами),
що не буде в цьому році оцієї ... як би це помягче назвати х...ти. Якщо це ви нам привозили сучасну українську *культуру*....,
то дорога вам сюди дай бог, щоб була закрита на віки вічні, амінь. """""""""""""""""""""""""""""""""" Цю та iншi розумнi думки висловлюють люди яким не пощястило через паркан перелiзти,бо вони вирiшили 50 гривень пропити.Бо вони вважають що за Кiркорова можна i1000 вiддати а нашi виконавцiй не гiднi й цього.А стояти пiд ворiтьми й кричати що це не фестиваль а якась "@-ня"бо тут матюкiв багато,так це ми дуже культурнi.Адекватнi люди яким щось не подобалось,просто туди не йшли,а знаходили собi iншi розваги,нiхто силою вас туди не тягнув.I дуже шкода що Эдине справжне свято для нашого маленького мiстечка загубили такi як ви сподiваюсь наступного року ви будете дуже розчарованi.
dement30.07.2010 17:56
Я ніяк не можу в"їхать, чому ти, Уріїле, так напав на Барикаду. Ну не буде Фесту цього року, ну нема в піплів грошей, шо не ясно. Потом назбирають і проведуть. Питання вичерпне і закрите!!! Всім все ясно, так шо нефіг товкти воду в ступі і розганять повітря. Якшо є якісь конкретні ідеї чи прожекти - давай, обсудем, поможем, а кричать шо всі мудаки, а я цяця неоцінена, чи форточка непрочитана....
Про матюки на фесті. По-моєму всім все повино бути зрозуміло ще з 1 разу(2006 року), що це дійство не для сімейного паті, не для дитячих, чи надто моралізовано-витончених вух. Програма була висвітлена похвилинно, кожен міг точно дізнатись чого від кого чекати.

... Трандіти можна до-біса, але факт є факт: за 30 років я на території Гуляйполя нічого прикольнішого, веселішого, і мосовішого не чув і не бачив. Так шо будемо щиро вірить ,шо це була не остання замануха від «Останньої Барикади»
xD30.07.2010 15:12
а насправді Махнофест єдине "справжнє" свято для гуляйпільців.
тож я за "бардівський вечір"
CyXaPb30.07.2010 10:40
Наврядчи ми змінемо хід обставин своїми розмовами. Одне прикро що і справді є такий момент коли почнеться (раніше сказані Uriil слова, про ланцюгову реакцію). Згадаєте мої слова (принаймні ті хто прочитає цей пост) що якщо цього року фест не відбудеться, то можна із ним попрощатися надовго, а то можливо і на завжди, як то говорять "ЛАМАТИ - НЕ БУДУВАТИ". Прикро це все, але ми не в силі щось змінити, і залишається лише переживати, шкодувати, відчаюватись і висловлювати свої думки тут з приводу того хто ж всетаки винен і "ХТО НАКЛАВ У БОБІК".
Ну нічого, покайфували 4 роки і досить, тепер самі по собі якось xD

Що до організації якого небудь бардівського збору, Uriil на мене можеш розраховувать, чим зможу - допоможу.
Uriil30.07.2010 09:57
ладно...не будемо брати Богуслаєва...а куди поділись інші спонсори? де вони зникли в цьому році? ... я розумію, що Гуляйпільці звикли до фесту і це є чи не єдина розвага в місті, все це добре...але моральність (рос. нравственность, цензура повинна бути, а програма фесту відповідати часу і місцю...анархія - це круто та вона хаос, а Махно говорив про анархізм, і це різні речі...останній фест був переповнений пошлятиною, ню, матюками...я розумію, що народу "потрібно водку жрать та аби з чогось поржать, бо ми нормальні, а такі як Uriil розумники, котрі ні на що не здатні тільки брудом поливати" ... розумію, як важко приходиться організаторам знайти спонсорів і ще важче пробитись крізь стіні котрі будують перед ними чиновники (це дійсно важко, сам відчуваю на своїй спині особливо останнє)... але все що я роблю намагаюсь довести до кінця і не звертаю уваги на будь-які перешкоди...ніколи не здаюсь...у цьому році організатори як видно здались, відступили з гаслом "ми повернемось!!!" ... а ви впевнені що вам дозволять повернутись?... не боїтесь ланцюгової реакції?... не забувайте в якій країні ми живем...

про ремонти в місті... ремонти робляться за рахунок власних коштів підприємців та за дотації з області...хто не вірить можу показати дану бухгалтерію...

для - дитино ))) (кльова ти, подобаєшся мені, люблю відкриту агресію) ... останній мій задум - проведення бардівського вечора... з квітня місяця довбусь над цим...але місцева влада проводити це не хоче, бо потрібно виділяти гроші й думати як організувати, хоча їм було все принесено на тарілочці у тому числі й видатки, котрі лягають не на їхні плечі, та баранам важко щось довести...своїми силами можна зробити та всі до кого я звертався або просто ігнорують, або говорять "да це класно, хоча вибач, часу немає, робота, сім"я, і якась х@ня з собакою і т.д." і є ще одна категорія: "ти роби а ми прийдемо підтримаємо", і з ким що робити, а ні з ким, театр одного актора виходить - аля місцевий Гришковєц...я маю право на критику, бо не сиджу на місці і щось все ж намагаюсь зробити, знаю ще кількох людей які також не здаються, а всі інші такі як ти - звикли чекати доки хтось їм зробить подарунок.... всі розумні говорити сидячи перед компом, а ти спробуй щось зроби, або допоможи мені в організації...слабо???...
hope30.07.2010 07:49
і ще надодаток до цієї статті, в Запоріжжі є лікарня від цього заводу, у холлі висить здоровий портрет цього "мецената", під портретом завжди лежать квіти, так от якби в Гуляйполі, наприклад біля памятника Махну поставили бюст цього щедрого дядьки і колоннами ходили до нього на покладання квітів, гадаю, що він би кожного року виділяв бі кошті на день Махна, ги
hope30.07.2010 07:16
Uriil 28.07.2010 10:54
І що ти цікавого побачиі у цій, за одне місце притягнутій статті? звідки цьому дядькі знати як пройшов фест у минулому році і що про це все думають гуляйпільці??? ти його там бачив? люди, агов, хтось бачив цього "спонсора" на фесті? я ні. чомусь здається що він краще поїде на якийсь п’ятизірковий відпочинок, а не на цей роздовбаний стадіон. А те що гуляйпільці вважають фест вульгарним, це хто йому сказав? він у когось питав. Ні, може населання "ті кому за 70" і проти, так вони завжди проти гучніх розваг. І взагалі, ти завжди віриш в те що пишуть? як кажуть: "на заборі теж написано слово з тьох літер, алеж це не значить що цей забор цим і є"
дитино - у цьому місті29.07.2010 18:32
До Uriil
Друзяко, якщо ти можеш і вмієш щось організовувати, то вперед, а то всі тової аргументи якось дивно і нещиро виглядають.
Uriil29.07.2010 16:57
мда...а де ж інші спонсори поділись, влада змінилась й нацькувала на них голубих псів...анархічненько, що тут скажеш...чи може спонсори також думають що не все так добре як розповідають...
вульгарщина, що ж прийдеться дітей вдома закрити, чи може легше припинити ругатись матом і дівчат вдягнути....дітей все ж таке легше й прикольніше...
""ні що б гуртом вийти""" дитино - у цьому місті кудись вийти і щось зробити для молоді основний ініціатор я...але вас розумників хіба можна від стула відірвати...завше чекаєте на манну...
Дашко29.07.2010 15:07
А ми ще любим махнофест й тому,що поблизу - ми самі з Токмаку, якихось 60-70 км, донька маленька, на довго не залишиш, тому можемо дозволити собі з"їздити тільки сюди....Ну а в цьому році шкода,що не виходить, прийдеться їхати на море на свята))))
from Holiaipole29.07.2010 13:51
Який там в хрєна фестиваль АНАРХІЇ, всю тему обісрали.
мати анархія, батько - МАХНО!29.07.2010 13:34
...хм...не розумію...ми всі збиралися разом та говорили, що наша мати анархія, ми вірні ідеям Нестора Івановича Махна, і тільки владі народу ми покірні,...виходить це були лише слова...дійшла справа до діла, і з*явилися вже якісь перешкоди. Махно не сприймав перешкод! Геть перешкоди, геть заборони, геть незадоволених, геть несміливих, геть комусь покірних! Анархія, анархія, анархія -мать порядку! Ніхто не має права диктувати ПОРЯДОК проведення фестивалю АНАРХІЇ!....Остання барикада я Вас люблю, підтримую завжди..доведіть, що МАХНОФЕСТ -з це МАХНОВЕСТ, а не якась там літературна программа!
Гуляйполька29.07.2010 12:11
Мені дійсно сумно, що у нашому місті живуть такі, як Uriil. Замість того, щоб якось допомогти людям,які хоть щось роблять для нашого "помираючого" містечка, ми всіх матюкаемо і вісміюємо. Не залішилось в нас Махновського духу( Ні щоб гуртом вийті, як то кажуть "На барикаду" і підтримати тих, хто 4 роки підтримував бюджет Гуляйполя (ремонт готелю, нові лавочки,ліхтірі і т.д. - з яких коштів зроблені були ?). Так що, "Махнофест", повертайся. А я чим зможу, тим допоможу тобі у вирішені проблем. мій контактній тел. 0663525999
З Гуляйполя29.07.2010 09:52
Повірте, а ні трохи не розочаровані більшість гуляйпільців (хіба, що ті хто торгував пивом і шашликами),
що не буде в цьому році оцієї ... як би це помягче назвати х...ти. Якщо це ви нам привозили сучасну українську *культуру*....,
то дорога вам сюди дай бог, щоб була закрита на віки вічні, амінь
Гуляйполе без махнофесту=(28.07.2010 22:36
Про інформацію яка розміщена на даному сайті http://www.gulaypole.info/news/561 можна сказати так, хто не хоче дивитися на "вульгарщину" нехай не приходить на махнофест! Багато хто з Гуляйполя розчаровані в тому що махнофесту не буде... чекатимемо вас у наступному році!!!=)
барикадник28.07.2010 12:43
to : злобному "Uriil" : хоча ви і намагаєтеся черговий раз облити брудом-знов не вийшло. Знов помилка! Богуслаєв ніколи не був ані головним. ані основним, ані навіть скільки-небудь помітним спонсором "Дня Незалежності з Махном". З чотирьох років фестивалю його завод один раз наважився допомогти фесту у сміховинній сумі , яка склала аж 1,5 % бюджету фестивалю!!! Майже всі спонсорські кошти Остання Барикада знаходила в інших регіонах України, вбачаючи власну місію у у справі несення української сучасної культури в різні регіони України, зокрема, як в даному випадку-на Південий Схід. На жаль, на самому Південому Сході серед тих ,хто має кошти не так багато прихильників української культури.Зато є звичайні громадяни. які люблять і поважають українську культуру.І вони якраз і були учасниками нашого фестивалю і є нашими прихильниками. І разом з ними ми ще проводитимемо свої акції! незважаючи на злобу наших ворогів!
Uriil28.07.2010 10:54
ну нарешті...поки не наїдеш - слова не почуєш... фінансові проблеми говорите ...ну-ну...я от знайшов таку інфу http://www.gulaypole.info/news/561
можливо все ж таки чогось на фесті не вистачає чи чогось занадто багато...
ssb27.07.2010 18:31
Ну є і плюси. Їхати через всю країну не треба буде на "махнофестик" :)
Барикадник27.07.2010 13:58
Для ворогів Останньої Барикади:
Ну, вам би тільки поплюватися! Коли щось робить Барикада-купа багна. Бо бачте ми робимо, коли ви байдикуєте! Якщо немає реальних можливостей щось зробити(як в даному випадку ,просто беремо паузу з одним з наших фестивалів) -знов купа лайна. Не радійте,лайномети! Барикада існуватиме! І проводитеме і далі свої акції! Де завгодно і під якими завгодно назвами! Але завжди на користь української ідеї і сучасної української культури. А вам, пустобрьохи, заздрісники і зловтішники-шлях борсання у вашому ж лайні! Бо ви ледащі і злі! А Барикада-ініціативна, працьовита і креативна. Ну, нема цього року фінасових можливостей-придумаємо інші формати.Будуть більші можливості-проведемо грандіозніші заходи.Бо ми діємо! а ви лише заздрите і повітря псуєте!
Netlenka27.07.2010 11:34
Дуже шкода! Але нічого не поробиш, тож сподіваймося на краще!
Наступного року фест буде удвічі веселіший та драйвовіший!
Хай ваш Голова видужує і - до зустрічі на барикадах! ))
Uriil27.07.2010 08:15
Мудаки...тільки но виникли якісь більш менш значні складності, як нікому вирішувати проблеми й приймати рішення... ну що тут скажеш - політики...а політика можна порівняти з качкою(птиця така є - і літає, і плаває, і бігає та робить все одинаково паскудно)...те саме й ви...ні що б щось одне довести логічного кінця, зробити реально міцний фест...ні...потрібно на одне забити взятись за друге, потім і це опошлити, обгавняти, сказати життя важке і ми відкриваємо новий проект.... коротше мудаки ви...
Махнофет фарева!26.07.2010 20:55
СМЕРТЬ ВСІМ ХТО НА ПЕРЕШКОДІ ДОБУТЬЯ ВІЛЬНОСТІ ТРУДОВОМУ ЛЮДУ !

Ім’я

Коментар

Введіть код,
зображений на малюнку

ОСТАННІ НОВИНИ

Мистецтво | Національний круглий стіл

Віра, релігія | Національний круглий стіл

Екологія | Національний круглий стіл

ДеЦе? | Медицина здорової громади | Парафіївка

ДеЦе? | Затоплене село | Бакота

Щастя як мета | Національний круглий стіл

ДеЦе? | Смітити заборонено | Канів

ДеЦе? | Село і гроші | Сергіївка

Мова | Національний круглий стіл

ДеЦе? | Місто-Парк | Хотин

ДеЦе? | Шериф з Волині | Мирогоща

ДеЦе? | Яблуневий шлях | Северинівка

Історія | Національний круглий стіл

ДеЦе? | Катамаран замість маршрутки | Радісний сад

ДеЦе? | Рожеве море | Сиваш

ДеЦе? | Самі собі пожежники | Космач

Культура діалогу | Національний круглий стіл

Трансформація української національної ідеї

Трансформація національної ідеї

Президентський клуб: Підсумки

Всі права застережені.

© 2008 Мистецьке об'єднання «ОsтаNNя Барикада»