СТАТТІ ТА РЕПОРТАЖІ

Серед багатих українців стало модним дарувати "круті" книжки

12.04.2010 10:51

В середовищі заможних українців знову стало модним дарувати книги. Ідеться про преміальні за оформленням і за ціною видання, які хоча й не читають, проте цінують за дизайн, пише тижневик «Коментарі:».

Як пише видання, попит на них зростає навіть незважаючи кризу. За словами директора видавництва «Фоліо» Олександра КРАСОВИЦЬКОГО, за останніх півроку кількість найменувань суперпрезентів зросла на третину, і кожний новий їхній наклад розходиться швидкими темпами. «За підсумками першого кварталу, на подарункові видання припадало приблизно 30% виторгу видавництва», - повідомив О.КРАСОВИЦЬКИЙ. Як приклад він наводить найкомерційніше видання цієї ніші - «Камасутру» за 28 тис. грн. Видавництво випускає два екземпляри на тиждень, а замовлення на них розписані на тиждень уперед.

Водночас, як відзначає видання, українські подарункові видання нижчої цінової категорії - 150–550 грн. за книгу - розходяться значно повільніше, хоча асортимент їх теж зростає. Зокрема, на хвилі інтересу до всього «українського» видавці почали активно продукувати художні фотоальбоми з ілюстраціями раритетів з колекцій вітчизняних музеїв та приватних збірок (альбоми українського іконопису, живопису й скульптури видавництв «Артанія Нова» і «Родовід», каталоги українських художників від «Майстерні книги», альбоми з ужиткового мистецтва тощо).

Але, як підсумовують видавці, зіграти на зацікавленості до національної культури тепер вдається не завжди. «Ми відкрилися на хвилі оптимізму після «помаранчевої революції». Але, слід визнати, що більш затребуваними зараз є кітчеві видання. По суті, не дуже важливо, що там усередині, головне - щоб на полиці виглядало красиво», - розповів Олександр БІЛЕЦЬКИЙ, засновник видавництва «Майстерня Білецьких».

Дещо активніше продається дитяча подарункова науково-популярна література. Вітчизняні книжки в цьому сегменті вже конкурують з російськими аналогами, що досі домінували на ринку. Так, за словами начальника відділу маркетингу видавництва «Махаон-Україна» Марії СОЛОМІНОЇ, подарункові видання для дітей забезпечують близько 20% виторгу компанії.

Але попри всі позитивні зрушення, книжкові торговці зауважують, що українським подарунковим виданням важко конкурувати з імпортним товаром. «Звісно, на хвилі святкового ажіотажу, особливо перед Новим роком, практично будь-які подарункові книжки розходяться на ура. Але навіть тоді українські видання не входять до списку бестселерів у своїй ніші. Якщо порівнювати за ціновими параметрами, то на одну нашу красиво оформлену «Енеїду» у найкращому разі припаде 50 російських «Больших энциклопедий комнатных растений», а на якісний український фотоальбом - майже 100 модних імпортних книг з кулінарії або енциклопедій зброї», - пояснює О.БІЛЕЦЬКИЙ. У результаті, більшість українських видавництв розширюють свою асортиментну лінійку в цьому напрямку, підсумовують «Коментарі:».

 

http://unian.net/ukr/news/news-371421.html

КОМЕНТАРІ

рапа16.01.2011 16:42
кг ам

Ім’я

Коментар

Введіть код,
зображений на малюнку

ОСТАННІ СТАТТІ

Сергій Тримбач: «Книги не обираю, радше вони обирають мене»

«Поєднаємо патріотизм зі здоровим глуздом»

Під час презентації книги Ульяненка люди познімали з себе одяг

Брати Капранови дали десять порад публіцисту

Серед багатих українців стало модним дарувати "круті" книжки

Обіцянка – не цяцянка!

Приблудна культура

Перший гайдамака в Україні

Я відведу тебе в музей сексу

Лірика одинаків

Ліна Костенко: Усяка наволоч український народ принижує, а він десь загубив у собі відпорність

Тарас Чубай Наш партизан

Сергій Жадан: Мені цікаво дивитися вітчизняну порнуху

Жадан обійшов Толстого

Донию понравился анекдот Бенюка о богатом дядюшке

Про те, як донецькі люблять наш фест...

Така от <...> мода?

Із щоденника Сергія Федаки. Жадан

Роксоляна Свято : Сад без огорож

Зачарована стежина уяви – 2

Всі права застережені.

© 2008 Мистецьке об'єднання «ОsтаNNя Барикада»